REKLAMANCIJE

Postupak reklamacije neispravno isporučenih proizvoda

Postupak rešavanja reklamacije sprovodi se na osnovu odredbi Zakona o zaštiti potrošača (“Sl.Glasnik RS” br. 62/2014) kao i odredbi Zakona o trgovini (“Sl.Glasnik RS” br. 53/10, 10/2013). 

Na zamenu neispravnih proizvoda imate pravo ako je na proizvodu jasno vidljivo da greška nije nastala nepravilnim korišćenjem već da je došlo do greške u proizvodnji, pakovanju ili transportu.

Rok za isticanje nesaobraznosti je 2 godine od dana kupovine.

Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana od prijema reklamacije. Rok za rešavanje je 15 dana od prijema reklamacije.

Povrat robe se u tom slučaju vrši na naš trošak a prijava reklamacije ide u jednostavna tri koraka:

  1. Pošaljite Vaš zahtev našem operateru na e-mail adresu klub@carobnaknjiga.rs sa naznakom - reklamacija.
    • Obavezno navedite sledeće podatke:
    • ime i prezime
    • e-mail adresu
    • broj fakture ili gotovinskog računa koji ste dobili sa robom
    • poruku u kojoj ćete opisati razlog reklamacije
  2. Artikle namenjene za povrat adekvatno spakujte, kako ne bi došlo do oštećenja u transportu. Obavezno priložite fakturu ili gotovinski račun, a na koverti napišite „reklamacija“ i broj dokumenta koji ste dobili. Molim Vas da ne zaboravite da priložite originalni dokument (fakturu ili gotovinski račun) jer bez nje, na žalost, nismo u mogućnosti da zamenimo robu. Tako spakovane artikle šaljete na adresu: Izdavačka kuća ''Čarobna knjiga'', ul. Vinogradska br. 19, 21131 Petrovaradin.
  3. Nakon što oštećena roba stigne u naše prostorije i opravdanost reklamacije bude proverena, ispravan artikal biće isporučen na vašu adresu. Ukoliko artikal više nemamo u ponudi, izvršiće se povraćaj novca.

Zamena oštećenog artikla ide na trošak prodavca i vrši se preko odgovarajuće kurirske službe. Robu ne možete ostaviti lično u nekom od prodajnih objekata ''Čarobne knjige''.

Izjava o povraćaju sredstava u slučaju plaćanja platnim karticama

U slučaju kada nije u mogućnosti da artikal za koji prihvataju reklamaciju zamene adekvatnim, drugim primerkom, ''Čarobna knjiga'' se obavezuje da izvrše povrat sredstava Kupcu.

U slučaju povraćaja sredstava Kupcu koji je robu platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, ''Čarobna knjiga''je u obavezi da povraćaj izvrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro i drugih elektronskih metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava isključivo na račun korisnika kartice. 

Kupac ne može ni u kom slučaju, ni pod kojim uslovima, zahtevati povraćaj sredstava u gotovini za transakciju izvršenu korišćenjem neke od platnih kartica.

  •