Alehandro Žodorovski (1929) multitalentovan je stvaralac i jedinstvena pojava u umetnosti druge polovine dvadesetog veka. Okušavši se u mnogim poljima (kao romanopisac, pesnik, dramski pisac, esejista, filozof, reditelj i producent, glumac, muzičar, kompozitor, stripski autor...), stvorio je niz upečatljivih dela, a najznačajniji su njegovi avangardni, nadrealistički igrani filmovi i serija stripskih naslova koji čine autentični, pomereni Žodoverzum. Stripovima se bavi još od sredine šezdesetih godina, ali najslavniji su naučnofantastični naslovi na kojima je počeo da radi osamdesetih godina: Inkal, Metabaroni i Tehnopape. Njima je uneo jedinstvenu viziju u žanr svemirske opere i, u saradnji sa izvrsnim crtačima (Mebijus, Janjetov, Himenez, Ladron, Das Pastoras), stvorio dela koja zauzimaju posebno mesto u devetoj umetnosti i služe kao uzor mnogim umetnicima iz raznih oblasti.
Das Pastoras (1956) umetničko je ime španskog stripskog crtača Hulija Martineza Pereza. Rođen je u Santa Euhenija de Riveiri, u Galiciji, a prve radove je objavio u fanzinu Zero. Ubrzo potom, počeo je da objavljuje u španskim stripskim časopisima, među kojima su Komiks internasional i Zona 84. Njegov stil opisuju kao nezamisliv spoj Ričarda Korbena i Mebijusa. Karakteriše ga izvrsno poznavanje anatomije, svetlosti, boje (česti akvareli) i prirodnog okruženja.
Najpoznatiji je po radu za francusko tržište, posebno po mitološkom serijalu Les Hérésiarques i po Kastaki, prethodnici sage o Metabaronima Alehandra Žodorovskog.
Od kraja dvehiljaditih, Pastoras je radio na Marvelovim naslovima Wolverine: Switchback, Wolverine: Revolver, Thor: God of Thunder, i na stripovima X-O Manowar: Dead Hand, Book of Death: Fall of Ninjak i Bloodshot Reborn za Valijant komiks.