Poznati američki strip-crtač, scenarista i reditelj; rođen je 1957. godine, a prve crtačke radove objavljuje od sredine sedamdesetih. U tim ranim danima, DC komiks ga je angažovao za neke manje projekte, a onda je 1978. godine u Marvelu dobio mesto stalnog saradnika. Već sledeće godine radi na epizodi Spajdermena u kojoj gostuje Derdevil i taj angažman postaje ključan za dalju karijeru Frenka Milera, jer on ubrzo od urednika Marvela traži da mu se prepusti rad na tom prilično neprofitabilnom heroju. Miler u izgled stripa unosi elemente noar filma, što ga čini ozbiljnijim i mračnijim i unosi svež vazduh u pomalo ustajalu atmosferu superherojskog sveta. Uprkos uspelom pokušaju, prodaja Derdevila je skočila tek kada je Miler 1981. godine preuzeo i rad na scenariju.
Godinu dana kasnije, Miler s kolegom Krisom Klermontom stvara ključni mini-serijal kojim se Vulverin odvojio od ekipe X-mena i koji mu je omogućio da s vremenom postane omiljeni junak iz tog društva mutanata. Dve godine kasnije, stvara sopstvenu kreaciju, strip Ronin, u kojem se vide uticaji mange i francusko-belgijskog stripa (kako na crtež, tako i na priču), a 1986. DC komiks objavljuje možda najpoznatije Milerovo delo – Betmen: povratak mračnog viteza. Taj junak kod Milera dobija ozbiljniji tretman, i crtež i priča su mračni i visoko stilizovani, što skupa znatno utiče na strip-industriju i utvrđuje nov, mračniji pristup kreiranju junaka.
Krajem osamdesetih, ulazi u spor s DC komiksom povodom raspodele dobiti i počinje da radi za nezavisne izdavače (Dark hors komiks).
Od početka devedesetih stvara strip Grad greha, u kojem spaja sve svoje stilske i tematske preokupacije, tako da dobijamo noar, crno-beli krimi-strip koji je tokom celih devedesetih doprinosio oživljavanju žanra. Pretkraj decenije (1998) objavljuje još jedno važno delo, koje je, kao i Grad greha, dobilo svoju filmsku verziju – strip o Termopilskoj bici 300.