Klika, 4. deo – Invazija dečkokradica

Klika, 4. deo – Invazija dečkokradica

Autor: Lizi Harison

Žanr: TINEJDŽERSKA KNJIŽEVNOST

(0/5; broj glasova: 0)
Cena u knjižarama: 599,00 RSD
Vaša cena: 479,20 RSD
Cena sa maksimalnim popustom: 431,28 RSD
+ (troškovi dostave). U cenu je uračunat PDV.
Količina:
Stavi u listu želja
Format 14,5 x 20,5 cm
Povez Mek
Broj strana 253
Štampa Crno bela

Opis: Klika, 4. deo – Invazija dečkokradica, Lizi Harison


Mesi Blok: Mesi nije baš oduševljena kada joj se Kler useli u sobu. Ali Kler nije jedina osoba koja ugrožava Mesinu teritoriju – Nina, prelepa Ališina rođaka, pristiže iz Španije i počinje da flertuje sa svim dečacima iz Brajervuda, uključujući i Mesinu simpatiju! Da li će Nina navesti sve dečake da se zaljube u nju? Ili će je se Mesi rešiti brže od prošlogodišnjih farmerica? 

Kler Lajons: Kler je za Božić dobila sve što je htela, ali njoj pokloni ništa ne znače. Ono što ona stvarno želi jeste poljubac od Kema! 

Kristen Gregori: Zbog tragične frizerske nezgode, Kristen sada izgleda kao dečak. Da li će biti osuđena da cele godine nosi kape, kada su, kao što svi znaju, kape tako aut? 

Dilan Marvil: Dilan je tokom praznika nabacila tri kilograma i oseća se užasno debelom. Srećom, sve će ih izgubiti pokušavajući da uhvati dečka za igranku Ljubavlju pogođen na Dan zaljubljenih! 

Ališa Rivera: Ališina rođaka Nina je najlepša pojava koja je došla iz Evrope još od Versaćea i Prade. Ali kada Klika donese odluku da su strani proizvodi totalno aut, Ališa će biti prinuđena da bira između svojih prijateljica i sopstvene (preterano ogoljene) krvi i mesa. 

Serijal KLIKA autorke Lizi Harison namenjen je tinejdžerkama, a svoje višemilionske tiraže, titulu Njujork tajmsovog bestselera i ekstremnu medijsku pažnju duguje svom savremenom stilu i temama zanimljivim mlađoj ženskoj publici. Najnoviji modni trendovi u oblačenju, spletke, društvene igre i pozicije, zloće i dobrice, sve to čini koktel za koji se pokazalo da je neodoljiv među tinejdžerkama. Britko, duhovito i inteligentno napisane knjige, fenomenalno dizajnirane, same po sebi su postale brend, pa spadaju u must have prema preporuci svih teen časopisa u Americi. 

Klika... Jedina stvar koja je teža od ulaska u nju jeste opstanak u njoj.

  •